grönsaker all over the place !

haha, ni anar inte vad jag gjorde ikväll när jag skulle käka :p jag har skurit en stor skål med grönsaker och stekt kyckling, men när jag kommer in i vardagsrummet så tappar jag skålen och den vänder sig upp och ner och alla grönsaker åkte ut över hela golvet. vad ska man göra ? ja, jag reagerade lite annorlunda än vad jag hade trott. jag började nämligen att gråta... jag satte mig ner på golvet och började böla... haha ! moget va ? jag vet inte varför, det bara blev så. tur att ingen såg mig för det måste ha sett väldigt konstigt ut. jaja, man kan ju inte göra allt perfekt här i världen.

skitsamma, gjort är gjort. jag fick iaf ta fram dammsugaren och städa upp alla grönsaker. ja, det blev rent och fint här iaf :p

ja, nu är klockan efter 22 och jag är inte så speciellt trött. tur att jag har sovmorgon imorron, för jag ska till skolan ;) jag har frisknat till ! jag ska också på träningen imorronkväll :)

men nu så ska jag lägga ner datorn för idag. jag ska kolla lite på tv för det har jag ju intee gjort nånting under den här tiden jag har varit sjuk... men men lite till kan man väl titta :) jag har väl fyrkantiga ögon snart :) men de gör ju ingenting :) haha !

pusspusss ;) <3
love you guys <3

den här bilden bjuder jag på :) det är ju inte så många som läser min blogg ;) hahah !

Kommentarer
Postat av: jennifer

schnygging ;)<3

2009-01-15 @ 08:42:58
Postat av: Lina

Skönt att du har frisknat till :)



Sv: Ja de var bra, jag kommer framförallt följa Semestersvenskar ;)

2009-01-15 @ 10:05:32
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0