håltimme...

ja, här sitter man i skolan utan att ha någon lektion... man börjar inte förrän 14.30.. jättekul. nej, inte alls. vad ska man hitta på i typ två timmar? jag funderar på att skriva svenskan, eller kommunikationen eller kanske arbetssätt och lärande. jag har liksom ingen ork för något just nu.. har tappat tändingen på skolan helt. har aldrig hänt mig förut, tråkigt nog händer det nu...
Vi gick och åt lunch och vi har idag två nior som är på besök på skolan. de följde med till terrassen men fick inge mat för att ingen av lärarna som skulle vara där , de kom aldrig... stackars nior... men de påstod att de inte var så hungriga, men jag tror att de ljög. men när jag kom tillbaka till skolan så gick jag till lärarrummet och talade om vad som hänt, då så gick Cissi(en av våra lärare) till rektorn . men vad kan hon göra nu liksom? nada... de får sitta hungriga på ekonomernas lektion och bara vara... jag skulle inte vilja befinna mig i den situationen faktiskt... men men.
Ja, kl 14.30 har vi spinning på schemat. Idrotten alltså. Vi ska till Njoy som ligger mitt i stan. Jag har en fruktansvärd träningsvärk i armarna nu när jag har börjat att gymma. man kör ju mycket armar och mage så att man förbränner. ! man vill ju ha en snygg mage till Beachen 2009. ;) haha !
Jaja, efter idrotten bär det av hem och äter lite, sen äre dags för innebandyträning:) sista innan SM som väntar i helgen! Imorron är det Div2 match och då får man sitta på bänken som vanligt. !


jaja, nu så ska jag göra något vettigt. ! ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0