idrottsgalan :)

ja, en kort dag i skolan som vanligt på en måndag. två timmar matte , idag höll vi på med ekvationer, rätt lätt men ändå väldigt tråkigt. jag har tröttnat lite, det känns inte så jävla bra faktiskt. jag skulle vilja få en nytändning. det blev ju inte direkt mer positivt när man inte fick välja på estetisk verksamhet och dessutom hamnar med de flesta tråkiga människorna på skolan...

jaja,skit i skolan. efter så åkte jag hem till mig och slog på tvn och somnade till lite :) vaknade som tur var precis när one tree hill började. sen bar det av till träningen, jag var hur trött som helst när jag gick, var inte alls sugen på träning, speciellt inte med fys efteråt. och självklart så var det inte min bästa träning heller, tråkigt nog. jaja. som tur var så hade vi bara en timme träning och sen fys och inte en och en halvtimme :) och fick sen skjuts hem av min tränare hem :)

nu så sitter jag och tittar på idrottsgalan och precis nu så vann Robert Karlsson ett pris för bäste manliga idrottare :) han är en av världens bästa golfare :) iaf Europas bästa ! han är grym ! de andra vill jag bara säga grattis till :) men speciellt Robert Karlsson :D:D:D: !!!!! han är verkligen grym och en dag ska jag bli lika bra som honom, det kan jag lova ! jag ska göra allt jag kan !

igår när jag var och tittade på elitseriehandboll så blev jag sååå jävla taggad att spela handboll. och idag fick jag ett erbjudande av Amanda i min klass om att börja träna med hennes lag :) jag blev väldigt sugen :) ska tänka på saken. men man kan alltid testa iaf :)

jaja, nu så ska jag chilla lite sen duscha och sova :) imorron äre tre lektioner, varav två tråkiga lektioner... men det är bara att bita ihop :p
puss på er alla :) ha det bra !

Oskar Carlén :) som idag tillsammans med landslaget spöade Spanien i VM
med 34-30 ! :)


GRATTIS ROBERT KARLSSON TILL PRISET I IDROTTSGALAN !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0