innebandy !

ja. här sitter man nyduschad , har varit hemma i typ en timme efter matchen som vi spelade hur dåligt som helst, men det roliga är att vi vann ändå :) 5-2 :p det var helt okej siffror, för vi spelade okej stuntals så jag tycker att vi förtjänade en seger :) en del jobbade på hur bra som helst :) tex jag ! haha, jag satt på bänken hela matchen :p


ja, nu har man brytit ihop igen då... sitter här och klockan är snart tolv. jag ska upp kl 8 och jag har tre redovisningar imorron och jag har inte gjort klart någon av dom. sen så har jag engelska att göra, spanska, svenska, matte och säkert något annat också, jag orkar inte med det här... sitter här och gråter för att jag inte klarar av det här nå mer. vet inte vad jag ska göra?...  det blir ju inte bättre men jag har liksom ingen ork kvar för att göra allt... nån som vet hur man ska göra?
Nu så ska jag sova. vet inte hur jag ska styra upp mitt liv men de löser sig nog... ! ha en god natts sömn.. ! pusspuss !

Jajust ja. I förra inlägget skrev jag att Oscar Carlén skulle göra mål idag när Sverige spelade mot Serbien, vilket han gjorde. 5st ! Sverige vann med 37-29 ! jippi ! det var väl det enda som var bra med den här dagen !

god natt !
så här ser man ut på riktigt nu när man sitter här och gråter i sin ensamhet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0