ja, den värsta dagen i gymnasiet...

ja, herregud, jag har gråtit fyra gånger den här dagen... heeeelt sjukt, plus att jag grät två gånger igår.det är fan rekord... jätteroligt rekord men men :p ja, idag har varit en grymt jobbig dag i mitt liv. först snackade man med några lärare och bröt ihop, sen så gick dagen och man var lite deppig, sen snackade man med idrottsläraren och började tjuta igen, efter det ringde jag mamma och grät men hon ba ta de lugnt vi kommer så fort vi kan typ... sen ringde jag min kusin och då började jag gråta igen... faan vad jag älskar dig Michaela, du är klippan som gör så att jag mår bättre ! utan dig vet jag inte vad jag ska göra, ! ja, sen så kom mamma och pappa hit och då fick man sig en rejäl utskällning, tack , precis vad jag behövde... kanske inte... men men...
ja, så nu är man helt slut efter att hela göta kanal har runnit ur mina ögon, jag lovar, det är sant !

Jaja, ska ta nya tag nu. men först inställning på SM, även fast man är lite slut efter allt... Men det här fixar sig,det är så skönt att veta att man har supportande lärare bakom ryggen som stöttar :p såå himla skönt kan jag säga..! mamma är inte direkt stöttande, men sånt får man ta ibland.
Det har iaf hänt en bra sak idag iaf ! tänker inte säga vad det är men det var exakt vad jag behövde kan jag säga :) taack !


Jag lägger den här bilden för att den här söta hunden makes my day ;)
Miss you sweety ;)





I just wanna thank you, you were just what I needed. I miss you and now I now that you also miss me. We can give it a shot ;) We can work this out, you by my side makes my day... T.

Kommentarer
Postat av: sannaklara

baby, jag är så ledsen att jag inte var där för dig! Jag älskar dig och du vet att du kan prata med mig om det är något! Älskade vän <33

2009-01-31 @ 13:12:13
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0