ja, lite ändrade planer ...

ja, jag ringde till hem och snackade lite med mamma om hur jag ska börja med mat och så där nu när jag ska bli smal :p hihii , då sa hon att hon och pappa skulle börja på måndag. då bestämde jag mig för att också börja då. men ändå inte. jag tänker börja lite imorron men heelt ordentligt på måndag. Det känns bättre om man har flera som är samma. jag vet att det är några i min klass som också har börjat så jag börjar med allt utom att inte äta mjukt bröd. det är liksom inte helt förbjuet för det är faktiskt mörkt bröd ;) hihiii ! men men, nu så ska jag ta mina tabletter och sen gå och lägga mig. skola väntar imorron. vi ska tydligen gå på bio sa en av mina lärare när jag träffade henne på centralen :p ! vet inte vad det är för film men vi har ett tema och jag antar att den handlar om de temat :p !  

god natt och sov gott mina vänner ;) ! pusselipusspuss !

Kommentarer
Postat av: sannaklara

Men jag tycker fortfarande inta tt du behöver gå ner i vikt! Och dessutom kan vi stötta varandra nu när båda har godisförbud ;)

Älskar dig bruden<3

2009-01-08 @ 16:02:59
URL: http://sannaklara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0