kyckling och ris !

ja, hur ska man sammanfatta min dag. kyckling och ris skulle jag vilja säga :) det är för att till lunch så fick vi ris och currykycklinggryta:) till middag blev det också kyckling och ris. jag älskar den maträtten :) speciellt kyckling, det är det godaste som finns :) jaja, idag så hade jag en riktigt tuff dag. inte så roligt faktiskt. först hade vi media och det var helt okej, vi har börjat med att vi ska göra en hemsida :) i min grupp är det Lisa, Amanda, Johannes och jag :) trevliga människor ! jaja, det gick bra att jobba ihop , vi kommer att göra en finfin hemsida tror jag ! sen gick vi på lunch, jag åt med Astrid, Lovisa, Liv, Emelie, Lisa, Amanda, Johannes och Alexander. det var trevligt:) sen så var det dags för engelska, som vanligt så brukar dessa lektioner men idag så var det lite avslaget tycker jag :p men men, det gör väl inget. alla lektioner kan inte vara roliga.
efter det så var det dags för estetisk verksamhet med drama. jag var (är) hur negativ som helst till det tydligen så syndes det ganska mycket. men oväntat så var min grupp den bästa på att spela teater. detta gjorde att vi slutade sent, men som tur var så hann jag hem till One tree hill :)

ja, nu så sitter jag här vid tvn med datorn i knät och tittar på Ali G in da house. det suger, men det finns inget annat på tv. så jag tror att jag ska slå på en film eller kanske gå och lägga sig tidigt:) det vore inte fel, för jag är hur trött som helst. men men, sova kan man göra när man blir gammal, eller hur ? :p jaha, imorron så har man spanska och vi hade tydligen en läxa men jag var sjuk förra veckan så hon förstår mig när jag säger att jag inte visste. sen så har jag tre och en halvtimme hål. så jag ska göra mitt engelskaprov, om jag får någonstans att sitta. annars så tänker jag göra det nästa tisdag. inte på omprovstiden för det hinner jag inte pga att jag ska träna innebandy:)

jaja, nu ska jag inte sitta här längre och bara tröka. ska slå på en film :) blir nog Rush Hour 3 :)
Förresten så har jag skaffat Facebook :) bli vän med mig om ni inte redan är det :)
pusspuss ! Imorgon den 28maj så var det 70år sedan min farfar föddes. Så imorgon skall jag och min familj fira honom:) GRATTIS FARFAR!!!!
                   jag tog den här bilden på min farfar för att jag saknar honom :) jag vet inte hur han mår men med liite otur så kanske han inte har så länge att leva. han har haft hjärtproblem sen han fyllde 45. idag är han 70, han kanske inte orkar längre ! ville bara säga att jag älskar honom jättemycket ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0