lagfest och chill

ja, igår var det lagfest, vi kom dit och de var redan lite folk där, var trevligt men lite avslaget i början. men elin tog fram singstar och då blev det lite bättre stämning :) jag ville sjunga men jag vågade inte :p haha ! vet inte varför, kanske för att jag är ny i laget och inte känner mig så himla inkommen. jaja, jag hade 4smirnoff med mig , tänkte att det var lagom, ville ju inte bli full :p men när vi kom dit så fick vi en välkomstdrink, ingen liten heller utan helt stort glas. men man säger ju inte nej till alkohol ;) haha ! sen så drack jag mina smirnoff , ganska snabbt , men ville ju att det skulle hända något, vilket det gjorde. sen så fick jag två groggar till som jag drack upp ännu snabbare. sen så blev det väldigt roligt. ja, när det var som roligast så skulle man åka hem... det var för att mer än halva laget är 18fyllda och de skulle ut på krogen... så vi minderåriga fick åka hem... när jag var som mest påverkad så åkte jag hem.  :p haha ! jaja, det var ju inte den sista lagfesten i alla fall :) haha ! men trots allt så var det en trevligt kväll :) jag ringde lite folk när jag var påväg hem, men det är ju bara som vanligt :) ringde maria som jag inte har snackat med på ett tag :) hon svarade , det var en chock ;) haha ! ;) nerå, men det var roligt att snacka med henne :) sen blev det sängen direkt när jag kände att det blev lite för snurrigt ;) hihiii :p

ja, idag har jag bara chillat ;) haha ! legat på soffan och kollat på körslaget, lets dance, bandy, handboll som precis slutade. Sverige förlorade igen... 31-30 blev det till Ungern. men men, vad gör det? dom får ta tag i det i nästa VM som går här i Sverige:D!

jaja,. nu så ska jag ringa till min kära kusin, får se om hon svarar :) ha en bra söndagkväll :) pusspuss !

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vi hade också lagfest i lördags :) Btw, har du inte sett att du blivit "utmanad" av mig? ;) Kolla på http://helbraflinga.blogg.se/2009/january/100-fragor.html annars :p

2009-01-26 @ 16:05:43
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, tack för den du: "jag blev chockad". Det var trevligt att prata med dig cissi. Skulle vara roligt med en liten tripp hem till dig igen. Vi hörs :) <3





2009-01-26 @ 16:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0