min tisdag ;)

ja, min tisdag har varit great ! först hade vi media, men våran lärare var sjuk så vi fick jobba med något som vi behövde. jag jobbade med engelskan som skulle vara klar senare på eftermiddagen. :) sedan var det dags för lunch :) jag åt fisk och potatis med limesås, som grönsak tog jag morötter . Det är nog det ovanligaste som har hänt sen jag flyttade hit. jag tycker verkligen inte om morötter men just till denna måltid var det faktiskt gott :) jaja, jag åt med Amanda och hennes vänner Julia, Frida och Sofia:) det var hur roligt som helst, de använder sig av sådana ljudeffekter när de pratar och de var hur roligt som helst ;) ! haha ! ja, sen hade vi engelska, då vi inte gjorde så mycket som vanligt, dessutom så fick jag reda på mitt engelskaprov, jag fick g... jippi. mitt första g i världshistorien när det gäller engelska. har alltid fått mvg och vg. men inte nu... jag är besviken på mig själv. jaja. sen vare drama och vi spelade lite teater som vanligt, sen bar det av till friskis och svettis på björnövägen :) där gymmade man i mer än en timme sen åkte jag hem och käkade lite spaghetti och köttfärssås :) samtidigt så tittade jag på Sverige när de spelade match mot Slovakien, med liten marginal så vann Sverige med en boll ! 27-26. det hände en del saker i matchen som var helt sjuka. Dalibor Doder fick rött kort... vet absolut inte varför, men men. domare, ett nötskal :p  haha !

Dalibor Doder, matchens stjärna och matchens buse !



jaja, nu så sitter jag framför datorn och jobbar med samhällen. vi ska skriva om reklam :) det är rätt roligt tycker jag faktiskt. vill bara säga att jag inte kan vänta innan golfsäsongen börjar, saknar det så otroligt ! saknar handbollen också, ska åka och träna med en klasskamrat nästa vecka :) haha ! ska bli hur kul som helst :) jaja, nu så ska jag inte skriva nå mer :)






T, du är saknad i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0