onsdag :)

ja, vi åkte till idrotten med bussen :) Amanda, Lisa, Jenny och jag :) vi åkte typ i 20 minuter sen fick vi gå :) då kom mamma och hämtade mig sen så åkte vi och handlade lite, sen åkte vi hem och mamma började direkt att städa och klaga på hur jag har det här hos mig. förlåt då :p ja, sen när mamma torkade golvet så råkade hon hälla ut allt vatten i hinken på hela mitt golv. hiihiii :p något irriterad hon blev :p ! jaja, sen skjutsade hon mig till träningen :) det gick rätt bra på träningen tycker jag, iaf på matchen vi spelade :) sen så bestämdes det i ömklädningsrummet att det är lagfest på lördag och jag är på ;) hihii ! första gången jag festar i västerås. fast jag har ju inget att dricka så vad ska jag göra ? :p ja, sen åkte vi hem hit och åt lite kycklingtacos ;) hur gott som helst :p sen kollade vi lite på TV4, först semster svenskar och sen Made in Sweden, jag tycker att de programmen är sjukt bra :) hihii !

nu så sitter vi och tittar på lite handboll:) jag vet hur det gick och mamma blev sur för hon påstod att jag sa hur det gick, vilket jag inte gjorde.  :p men men ! skkiit samma. nu så ska jag sova :) börjar tolv imorron :) ännu längre sovmorgon nu när mamma är här :) sååå jävla skönt :) 

god natt och sov gott ;)

Kommentarer
Postat av: Maria P

Cissi! Du behöver inget att dricka, du är så jädrans rolig ändå ;D

2009-01-22 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0