Orkar verkligen inte med dig...

jag förstår inte hur det kan vara mitt fel hela tiden när det gäller dig. alltid mitt fel och allt ska vara på dina villkor ! jag ångrar verkligen att jag skrev de där smset till dig och frågade om vi kunde glömma det som hänt och bli vänner igen. men då blev du bara irriterad för att jag frågade en EN jävla liten fråga. förlåt om jag inte passar in i dina kretsar längre. allt jag ville var att få tillbaka en bra vän. men om det är så här du vill ha det så fine by me. jag kommer verkligen INTE att sakna dig , speciellt inte om jag vet att det är så här du är, på riktigt.
Jag förstår verkligen inte hur man kan göra en sån himla stor grej av detta. men vad ska jag göra åt något som hänt? förklara det för mig... jag tycker att det är riktigt dålig stil att inte stå för det man har gjort. Klart att man kan skämmas för lite saker ibland, men ändå så ska man stå för det man gjort. jaja,nu nör jag har skrivit det här inlägget så ska jag inte slösa nå mer tid på dig. ha de bra i Stockholm lilla vän. !

Kommentarer
Postat av: jenny

äsch, skit i honom. du förtjänar bättre. det vet du. och kan man inte stå för vad man gör så är man bara ett as.

2009-01-27 @ 09:31:59
URL: http://jennytellebo.devote.se
Postat av: Sannaklara

Jag håller med JT. Han är äcklig jag tycker inte om honom. Skit i fanskapet och hitta någon som tycker om dig för den du är, för du är en underbar tjej som förtjänar något så otroligt mycket bättre än han! Och han har en jätteful tjej, och han är jätteful.

Så ta det lugnt bara och skit i honom. vi står på din sida och kommer alltid att göra det.

Du är bäst älskling <3

2009-01-27 @ 13:29:43
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0