skooolish ...

ja, sitter här i skolan och väntar på att jag ska ha idrott. men den börjar inte förrän halv tre,så man får sitta här i typ en och en halvtimme till och vänta.. jipppi ! ja, jag har nyss haft engelskaprov och det gick rakt ÅT HELVETE... det är mitt sämsta engelskaprov någonsin... men men, någon gång så ska det väl gå dåligt också. ja, på idrotten så ska vi åka skridskor ;) vi ska åka på månskensrinken, var det nu ligger ;) vi vet på ett ungefär , jag tror att det löser sig när vi kommer dit. ja, idag så kommer mamma hit :) jag saknar henne faktiskt, det är rätt tråkigt att bo ensam ibland. men vad gör man inte för skolan ;) hon kommer och hämtar mig vid rocklunda och sen så ska vi handla :) vi ska ha så mysigt ! :) pappa kommer hit på fredag :) han jobbar i veckan annars så hade han också kommit hit och myst :)

nu jag vill sova , men det går ju tyvärr inte ... jag tycker inte om att ha tre timmars håltimme. nästa vecka ska jag nog åka hem emellan :) det vore skönt ! :)

Ikväll är det träning som gäller, vi ska löpa ute före träningen, vi får väl se hur det går med tanke på min träningsvärk från i måndags när vi hade en grym fys... jag kan knappt röra mig. kanske inte ens kan åka skridskor. men vi försöker i allafall !  
Ikväll är det dags för Sverige match i VM Igen :) den här gången så möter dem
Kuwait :) jag tror på vinst, men det är upp till bevis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0