spinning, innebandy och Stig H Olsson !

ja, spinningen på idrotten var faktiskt hur rolig som helst:) jag blev chockad, det var något som man skulle kunna hålla på med flera gånger :) haha ! ja, efter idrotten så blev det hemfärd :) käkade lite fiskbullar och ris sen åkte jag till träningen :) det gick faktiskt bra idag där med:) räddade ganska mycket idag på tvåmålen :) riktigt kul ! sen så fick vi reda på laget inför helgen. SM i Kumla , jag är andra målvakt :) helt okej för min del, ! sova på hotell och grejor, det är finfint de :)
Ja nu så sitter jag framför tvn med med datorn i knät :p jag har tittat på Semester Svenskar och Made In Sweden. nu så har jag precis slagit på en film, det blev Sällskapsresan 2, snowroller :) den är grymt bra ! haha ! hemkört och lingondricka ! Stig Helmer Olsson, den mest efterblivna människa i världen :) haha, så grymt roligt ! du ee´ söt... jaja, min dag har varit finfin... tänkte först skolka från idrotten, men fjolla som man är så hade jag inte psyke nog för det. :p moget som vanligt.. men man har väl blivit uppfostrad på rätt sätt kanske :) jaja...
Nu så ska jag titta lite film och sen sova :) imorron äre tolv som gäller. skönt att sova !

God natt sov gott !


I can´t stop thinking of you,I want you here by me side...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0