still sick ...

ja, jag är sjuk, plus att jag nu har fått feber. inte så mysigt. dessutom så är jag helt slut i kroppen. vet inte vad som händer med min kropp för tillfället. ja, igår tittade jag på typ 4filmer :) Rush Hour 1, 2 och 3. :) dom är grymma :) ja, idag har jag iaf ätit lite mat :) fil och flingor och kyckling :p nu äter jag lite pop corn, men det skulle jag inte göra om jag inte var sjuk. jag tröstar mig lite. inte för att de är bra men... ja, nu tittar jag på Mamma Mia, filmen fick jag i julklapp :) alla säger att den är så bra men jag har inte sett den. men nu så ska jag göra det, får man se om den är bra :D återkommer om mitt tyckande :p haha !! pusspuss .,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0