tjejkväll och innebandy:)

ja. gårdagen blev trevligare än vad jag väntat mig ;) jag, anna och frida var hemma hos anna ;) först var vi och handlade på ica ;) det blev godis och chips ;) sen cyklade vi hem till anna och kollade lite på let´s dance, laila var grym ;) Magnus också ;) ja, sen gick vi ner i källaren och spelade guitar hero :D anna var grym på de :p sen dansade jag och frida och anna spelade in den, vi ska lägga ut den på youtube :) lägger ut länken sen :) ja, vi hade väldigt trevligt iaf :) sen vid halv ett så kom mamma och hämtade mig :)

idag så har jag spelat match:) först fick jag sitta på bänken i div2 där det var seriefinal mellan oss och Örebro SK :) VI VANN !!!! med 4-1 ! hur grymt som helst:) sen så var det dags för derby mellan oss och VIB :) där vi också vann :) 3-1 blev det :) efter matchen så åkte jag hem till mig och gjorde mig iordning och sedan åkte jag till anna där jag befinner mig nu ;) ví sitter vid en varsin dator och chillar :D vi väntar på att Frida ska komma hit :) sen så får vi skjuts av annas förälder :) vet inte om det är hennes mamma eller pappa som kör, men vad spelar det för roll ;) haha ! 
 
ja,  nu säger anna att jag inte får skriva nå mer :D ha en bra kväll för det ska jag :) vi ska på lagfest och det ska bli trevligt :D:D!

puss


this is my handsome man ;) !!! and my date for the evening :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0