torsdag:)

ja, om typ en timme är det ju fredag. :p haha ! men iaf , jag sov typ fyra timmar i natt. vilket borde göra mig till trött nu. neeej, det stämmer inte. jag är inte trött , det är heeelt sjuk ! jag var lite trött imorse när jag vaknade och nöär jag kom hem :p men nu när jag ska sova så är jag inte speciellt trött... mobbat :p men men, just nu sitter jag och kollar på The Perfect Man. den är mycket bättre än En prinssessas dagbok 2. jag har tröttnat lite på den för igår innan jag somnade så tittade jag på den 3ggr...  jaja, nu så ska jag lägga mig ner och försöka slappna av till den här filmen :)


idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom att träna :p m en det gör jag nästan varje dag så de var ju inte  något ovanligt :p hihi, god natt och sov gott. hoppas att jag gör det inatt ;)

pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0