Fint väder vi har...

Varför kan det aldrig vara fint väder när jag ska göra något utomhus? Hela helgen har det varit regn, regn,regn och åter regn. Jag skulle ut och springa samt spela golf men hur går det när regnet bara öser ner? Inte speciellt bra måste jag erkänna, jag vill inte bli blöt när jag är ute och springer... Dessutom är golfbanan avstängd nu när det är sånt här väder. Fan säger jag bara. Inte kul alls!

Ja,min helg har varit ganska lugn. Igår (lördag) fyllde Maria 17år:) Grattis till dig i efterskott! Men jag och Anna åkte hem till henne och gav henne en stor ram och i ramen var det en massa kort på oss och Maria tillsammans. Fast inte ett enda kort på oss alla tre. Men det blev bra ändå, Maria blev jätteglad över den i alla fall och det var ju huvudsaken! Sen åkte vi hem till mig (jag och Anna) och käkade tacos och kollade på sommarkrysset från gröna lund med David Hellenius. Sen blev det kväller vid 1 för mig!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag har varit nere på golfbanan trots att den är stängd och tränat lite. Det behövdes, det gick jättebra också vilket kändes skönt med tanke på att jag inte varit på topp nu på sistone. Nu slappar jag bara framför datorn och lyssnar på musik i sorround systemet på tvn. Skönt med lite lugn och ro tycker jag. Ikväll blir det också lugnt, inget speciellt som händer vad jag vet.

Nu ska jag titta på tv en stund!
Ha det bra!

Puss och kram:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0