Fy fan vad skönt!

Under dessa två dagar i början av veckan har jag tillbringat i Örebro. Jag har spelat tävling, men det gick åt helvete så vi behöver inte nämna de nå mer. Igår pluggade jag både matte och samhäll vilket innebär att jag är klar med nästan allt. Jag har lite kvar av inlämningen på matten, men sen har jag bara en sak kvar, det är copyn på median, när jag skrivit klar den, då är hela årskurs 1avslutad för min del! Liite skönt är det faktiskt!
Det som är kvar i skolan:
Imorgon är det spanska, sen ska jag och Sannaklara skriva klart en rapport. Plus att jag ska hjälpa henne med matten!:)
Sen är det betygssnack i idrott och efter det Vernisage. Plus att Agneta ska hjälpa mig med en sista sak på media. När det är klart då är ALLT klart!!
Torsdag är det sista svenskalektionen, då får vi förhoppningsvis reda på svenska provet och slutbetyget.
Fredag är det sista samhällslektionen, men de som inte har några rester behöver inte åka dit. Det betyder att jag kan åka till Hofors på torsdag!
Måndag är det sista mattelektionen.
Tisdag är det friluftsdag (Sannaklara åker till Sicilien, ha så kul !)
Onsdag spelar jag golftävling på Österåker i Åkersberga utanför Stockholm.
Torsdag är det skolavslutning!!!

Såå fort mitt första år på gymnasiet gått. helt sjukt tycker jag!

Nu ska jag jobba lite matte.
Puss och kram allihop <3

Jag står på din sida, all the way my friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0