Hofors:)



Jag är i Hofors. Jippi! Jag kom hit redan igår efter en sväng i Sala och Avesta. Först var jag i skolan i typ en timme, sen åkte jag och Sannaklara buss till Sala och hemma hos henn hjälpte jag henne lite med matte. Sen gick mitt tåg till Avesta där jag fick hämtning av Tomas, Malins pappa. Vi åkte hem till dem och snackade lite och umgicks lite bara. Trevligt att träffa familjen Wrede igen! Pappa kom och hämta mig , då åkte vi hem till farmor och farfar en stund. Sen hem och sov!

Idag har jag varit uppe på björkhagsskolan och hälsat på lite. Träffade Anna och Maria så klart. Sen träffade jag mina gamla klasskamrater, Ahlström, Oskar,  Ludde, Robin och några till! Fick till och med en kram av Ahlstöm:) Sen frågade Anna om jag ville följa med till Valbo och shoppa lite, självklart följde jag med, kände inte för att träna golf i regnväder direkt. Vi åkte buss in, jag shoppade två par skor och ett par hörlurar. riktigt trevligt var det. Sen åkte vi buss hem. Nu är jag i mitt egna hus med mor och far. Vi har precis ätit middag och ska snart krypa till sängs för jag och pappa ska troligtvis ut och spela golf imorgonbitti kl 07.30. Regnar det ska jag bara träna. Men vi hoppas på fint väder tycker jag:)

Sen blire lite firande av nationaldagen vår med Anna. vi får se vad vi hittar på. Något blir det i alla fall! 

Ha det bra mina vänner ;)
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0