lite längesen sist men ändå...

Hej!
Jag har inte uppdaterat speciellt ofta med tanke på att jag varit ute och spelat golf hela tiden, då har jag inte tid och sitta vid datorn.
mina placeringar under säsongen hittills är : 3a Gävle, 4a Örebro, 4a Nyköping, 15 Mosjö och 15 Österåker. Jag är nöjd hittills måste jag säga och just nu håller jag också på att tävla i Rättvik. Jag ligger 1a inför imorgon men vi får se hur det går. Jag ska kämpa hela vägen.

Jag har inte gjort speciellt mycket hittills på sommarlovet förutom att spela golf, eller jag har varit i Vaxholm och firat midsommar sen inget annat. Men snart blire lite uppehåll från golfen och då blir det neråt i landet som gäller:) lite Falkenberg, lite Liseberg, lite Gröna Lund kanske. Vi får se vad som händer !

Nu ska jag vila lite inför imorgon.
God natt och sov gott för det ska jag göra!

Pysspyss!


Kommentarer
Postat av: frida

har din blogg gått i ide eller? ;P

I miss you!

2009-07-26 @ 13:56:00
URL: http://fridaahsvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0