ännu en dag...

en vanlig dag idag, började med pannkako till lunch. rätt gott. man hinner ju inte äta de så ofta så man får väl passa på :p Sen vare svenska och vi bytte grupper. eller ändrade i alla fall, jag, amanda och lisa är fortfarande en grupp, men martin och jennifer fick dessvärre byta grupp. Men jag tycker att vi inte jobbade speciellt mycket men de måste vi göra. sen bar de av hem som vanligt. när man kom hem, pluggade lite kommunikation fick jag ett samtal. De var A- lags tränaren Johan. Han ville att jag skulle träna med dem, och de säger man ju inte nej till. :) så det blev tre timmars träning för mig idag. De behövdes inför helgen för då jävlar ska vi åka till Hudik och visa vilka 92or som är bäst i Sverige. Alla i laget är taggade och säger att vi ska ta hem guldet till Västerås :) Jag är helt klart med. Jag tror att bäst inställning vinner :)

Nu så har jag precis duschat och ska plugga kommunikation , läsa engelskaboken som jag lånat och sen sova en sex timmar eller nått. för jag ska få minst G på provet imorron. Ett IG tolereras inte hos mig, knappt att ett G gör det. men just i det här ämnet såkänns de som jag är lite nöjd med G. Men ett VG skulle inte sitta fel. Men skitsamma, orkar inte tänka på det nu i alla fall. Jag har annat att tänka på ändå.

God natt och sov gott allesammans !

Jag känner för att lägga upp den här
bilden för att jag längtar så himla
mycket till golfsäsongen, jag ska visa
alla att de är jag som är nästa AS. de
kan jag lova.


Tack vänner för att ni finns, skönt att ni tror på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0