En bra vecka !

Ja, var ska jag börja? jag har inte skrivit sen i tisdags och idag är det söndag. Men jag kan ju börja med onsdagen.


Jag och Astrid hade ett mycket bra samtal första timmen på morgonen, sen hade jag spanska i en timme. Då blev de lunch och vi (Jag, Lisa och Astrid) skulle käka våfflor men de fanns inga så vi tog en fika istället och vi fick rabatt :) Men innan fikat blev de donken, lite shopping från Astrids sida. Själv gick man runt och såg glad ut bara! haha:) Sen hade vi idrott i friidrottshallen !Vi hade femkamp och mitt lag förlorade :( men de gjorde inget för de andra laget hade Martin med sig så de var inte så oväntat. Sen for jag hem, fixade lite och cyklade till träningen:)
Torsdagen började med pannkakor till frukost fast i skolan då:) jag börjar ju kl 12 som alltid på torsdagar ! Sen vare svenska men där fick man inte så mycket gjort för att jag var tvungen att bli fotad av några treor som skulle göra en reklam för cykelhjälmar. :p sen blev de cykeln hem från skolan :) när jag kom hem så diskade jag och packade all tvätt och min innebandyväska. vid 18 så kom pappa hit, han skjutsade mig till träningen och sen så åkte vi hem till Hofors direkt efter träningens slut. Hemma vid 23 och vilken chock jag fick, GUD VA MYCKET SNÖ DET ÄR I HOFORS! haha ! Så himla mycket allstå. Inte vår på långa vägar där eller. :p haha ! Blev sängen vid halv ett...


Fredag gick jag upp halv nio. ! Käkade lite frulle och sen så for de av upp till hälsocentralen för att ta ett litet blodprov. Efter de åkte jag ner till Hagaskolan för att träffa några gamla lärare. Jag träffade Ove, Eva, AnnaCarin men dessvärre inte Elin :( men man får väl åka dit igen:) kl 12 var det dags för intervju med Annonsbladet. vi tog lite kort, snackade i över en timme. Sen åkte jag till farmor och farfar och fick till lunch ugnspannkaka. guud va gott det va! snackade lite med farfar sen gick jag ner till kulturskolan där jag träffade Maria och Anna :) Följde med Maria hem en stund sen till optikern, köpte godis och sen tillbaka till henne. Väntade på pappa i över en timme innan han kom och hämtade oss. Vi åkte hem till mig och käkade lasagne, kollade på lets dance, käkade godis och kollade på linas kvällsbok. :) vid 23 typ så åkte flickorna hem:) det var en mycket trevlig kväll måste jag säga!

LÖRDAG! JA, äntligen var det lördag och vi skulle igår spela div1kval mot Solfjärdestaden. kl 15.30 blåste signalen och matchen var igång. Fjärden tog ledningen efter 2min sen kvitterade vi efter 10. 1-1 i paus. ! sen gjorde Solfjärden ett mål till 2-1 inför tredje. VI gick in och gjorde ett ganska tidigt kvitteringsmål ! viktigt. men någon minut senare gör dom 2-3. de stod sig enda till de var 14sekunder kvar av matchen , då skjuter Linda (back) in 3-3 ! FÖRLÄNGNING. Efter 1.27 så gör Bella (i vårt lag) 4-3 ! VI ÄR NU KLARA FÖR DIV1 !!!!!!!!!!!!!!!
Sen blev de lagfest på kvällen, kanske blev lite mycket men de bjuder man på när de är fest ! Vi gled ner på stan vid 23.30, tog en milkshake på donken. sen gick vi runt på stan ett tag. Sen åkte vi hem till Anna. (jag , frida och anna) vi kollade på film , The Perfect Man. Men jag såg typ ingenting för jag somnade typ hela tiden i Annas säng, men Frida väckte mig hela tiden... Vid tre på natten så åkte Frida hem, jag också för den delen. Eller jag cyklade på Annas cykel och Frida gick. När  jag kom hem så gick och lade mig . Somnade på mindre än fem minuter! Skönt va de.
Nu är det söndag och jag vaknade för ca en timme sen. Idag är det Rönnby - Pixbo i K-borg kl 17. Jag ska vara där kl 15 och vara sargvakt ! Jippi! Då får jag se matchen och slipper stå i cafeterian:) Jag ska nu käka Frukost/lunch, nämligen Lasagne ! Mumsigt värre ! Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Lina

Så du kommer vara med i Annonsbladet snart? :P Om vadå? ;)

2009-03-30 @ 10:16:25
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0