fredag.

idag är det fredag igen. två veckor sen man fick lov och nu är det helg igen. fan va fort de går. Jag satt och tittade i min almanacka och insåg att det är innebandy varje helg i mars :) sen är det april och då är det slut på innebandy och då är det vår här i västerås så då kan man börja träna golf :) jippi ! då blire att träna som faan. Ja imorron händer det ofattbara. Jag och laget ska spela SMsemifinal för F16. Hur sjukt är det egentligen? Om man säger så här, det var nog det mest oväntade som jag varit med om i mitt liv. Det är rätt stort för mig, men mitt lag har ju varit i slutspel fyra år i rad nu så de är ju rätt erfarna. Men ja, vad ska man mer säga. Vi ska göra allt vi kan för att vinna :)

Eftersom jag har så många tankar så har jag skrivit ner dem idag. Det blev ett helt A4, sjukt mycket som går runt i mitt huvud kan man ju säga. Men nu känns de lite bättre, men fortfarande en tyngd på mitt bröst. men smällar man får ta ibland. man kan ju inte ha ett felfritt liv. men om det ska fortsätta så här så vet jag inte om jag kan bo kvar länge till. Men jag ska kämpa. Jag ska klara av att bo ensam, att gå ner i vikt, att få bort känslor för den jag tycker om och leva mitt liv. ! 1an ska jag i alla fall klara av. Det har jag bestämt.

Ja, nu så tittar jag på Navy CIS, reprisen från tisdagens program. kl 20 är de dags för Let´s dance :) jag hoppas verkligen att Elisabeth Höglund åker ut den här gången. Sen blire lite film en timme ,efter de utröstningen på LD och sen sova. :) halv åtta uppgång imorron !!!!

Pusspuss !


This man made my day so that´s why he´s on my blog today :)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Klart du klarar det!

2009-03-06 @ 19:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0