ja, måndag igen...

måndag igen och en ny vecka. Jag har varit hemma från skolan idag. Skönt som fan att vila ut efter en sån intensiv helg. Jag tror att alla känslor som fanns under helgen kom efter de båda matcherna så slappnade jag av och fick lite feber och huvudvärk. men nu är jag frisk igen och det är skola imorron igen, mot min vilja. för nu när jag sitter här så har jag 70sidor kvar att läsa i min engelskabok som ska vara klar imorgon... Inte så kul. Jag har idag redan läst 100sidor... Men jag ska läsa klart den, oavsett vad klockan är inatt.
Jag fick ju för någon vecka sen råd om att skriva ner mina tankar för varje dag. Jag har skrivit och skrivit, över 3 A4. Snacka om att man har lite tankar.
Igår gjorde jag något som jag aldrig trodde jag skulle göra. jag gav en bekännelse till en person i min närhet. Det var en otrolig lättnad, för det är ngt som verkligen tynger ner mig. Jag vill bara säga tack för att du finns. Du vet vem du är. :)

Även fast jag var hemma idag från skolan så tränade jag innebandy. Men det skulle jag ju inte ha gjort för de gick åt helvete. Släppte in fan 10mål. såå jävla jobbigt. Men de är bara att ta nya tag.


handsome:)


I want to stop loving you before it´s to late...

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till Bronset! :) Synd att vi inte sågs nånting där i Hudik ;/ Det hade varit kul, det är ju jättelänge sedan vi sågs nu! Jag vet inte om du sett det, men vi förlorade matchen med 21-29 iaf..

Kram :)

2009-03-10 @ 12:02:26
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Anonym

men kan du uppdatera eller?:D höhö(a);)

2009-03-14 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0