Killing me tenderly.

Efter ett nytt möte med dig idag så blev jag helt till mig. Jag säger ju att jag är kär, och det är på riktigt. Dessvärre har du väl inte känslor för mig... Men det är såna smällar man får ta helt enkelt. Jag har varit olyckligt kär många gånger, men jag kommer nog över dig snart också, men om du får känslor för mig så skulle jag vilja att du visade det. Men det är ju inte lätt att visa något om man inte vet att det är just du som jag har känslor för. Men jag vill inte förstöra den vänskapen vi har därför håller jag tyst. Men känner du att du får vibbar av mig och är intresserad så var inte rädd för att visa något. Om du känner på dig att det är du och du absolut inte har några känslor för mig så kan du säga det. Jag skulle uppskatta det något otroligt. Men du får gärna prata med mig om det här. Vågar du inte, får du gärna skriva.
Puss på dej <3


You are killing me tenderly
Everytime you look at me
Oh, so bittersweet, babe babe
Don´t you know what you do to me
It´s cracking my heart, just to come
close to you.
And I can see it in your eyes



As soon I´m not around, I miss you as hell...

Kommentarer
Postat av: sannaklara

vem är det du gillar...? :)

2009-03-16 @ 21:47:01
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0