längesen sist..

Ja, jag har ju inte uppdaterat min blogg som ni kanske märkt. men jag har en del anledningar. Innan jag åkte till idre så tänkte jag att jag skulle uppdatera den varje dag efter en fin skiddag i backen, men det fungerade dessvärre inte för vi bodde så långt ut i skogen att intenet inte fungerade. så därför har jag inte skrivit. Sen efter jag kommit hem har jag inte haft lust med att skriva. men under veckan som kommer så lägger jag upp lite bilder.

Igår spelade vi match mot lockerud, dessvärre förlorade vi med 7-3. En helt okej match från min sida. och från alla andras också måste jag säga :) vi hade lite otur och de kontrade lite mycket så jag blev ensam vid några lägen, men sånt är livet. :p


Träning och sen plugg , så ser min dag ut, har engelskaprov imorron, ska göra bra ifrån mig där så jag kan få ett VG iaf.


DU är saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0