Måndag...

ja, måndag igen. nu har det gått tretton veckor sedan det blev ett nytt år. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Men bra de, för snart är det dags för golfsäsongen :) längtar som bara den ! Iår ska jag kick some ass! Jaja, idag har dagen varit snabb om alla andra dagar. Jag käkade lunch med flicksen, sen vare matte i två timmar. Sen slut på dagen... Åkte hem, kollade på reprisen av Gossip girl, samtidigt så ringde Anna till mig :) vi snackade ett litet tag. Eftersom jag gillar att snacka i telefon så ringde jag till Maria efter att jag och Anna lagt på. Maria och jag snackade ungefär i en timme. Saknar er båda sjukt mycket flickor <3
Sen vare dags för träning:) vi hade en väldigt loj träning idag...  men ibland får man ha de också. Vi var bara 16st. Låter mycket men vi brukar vara över 25st så idag var vi nåra. Inte speciellt bra med tanke på att vi har div1kval i helgen. Jaja, sen satt jag, Åsa och Sivan kvar och snackade lite ( de blev rätt länge, nämligen 45min) men det var bra. kul att snacka med er :) Nu är jag hemma, har varit det i två timmar ca. Har duschat lite, plockat undan. Jag får besök imorron , då måste det vara lite fint här:) Sannaklara kommer hem till mig, ska bli trevligt med lite mys :p
Nu så ska jag titta på Jordan Rättsläkare, sen sova tror jag. Ska upp kl 7 imorron. Måste till skolan tidigare och skriva klart ett arbete. Men de bjuder jag på. är man dum så är man:p hihiii...

Godnatt och sov gott mina vänner <3



I like you a lot.
Sometimes I just wanna stop breathing to let go of the pain I feel inside...

Kommentarer
Postat av: sannaklara

du, jag måste få följa med dig någongång när du spelar golf :DDDDDDDDDDDD

2009-03-24 @ 11:42:11
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0