Måndag !

Ja, det är måndag :) blev en ganska tidig uppgång öven fast jag började kl 12. Jag, mamma och mormor gick upp och gjorde oss klara , packade ut grejor och så, sen fick jag skjuts till centralen, därifrån gick jag till konserthuset för att äta lunch, vilket jag gjorde med Tuva, Sofia och gänget. :) Sen vare matte, vi pluggade lite, snackade lite sen så var två timmarna slut. :p då följde jag med Tuvis till HM, men det hon skulle ha fanns inte så vi gick till bussen :p när jag kom hem gick jag och handlade lite yoggi, juice och lite bröd. :) Nu så ska jag klä på mig och åka till träningen ;) Idag hoppas jag verkligen att det blir en bra träning från min sida. För jag känner att jag måste höja min nivå.
Skriver lite mer ikväll när jag kommer hem :)
Pusselipusspusss

Miss Hofors, ingen aning om varför men jag gör det.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0