Matte och samhällsläxförhör...

Jaha. nu är klockan halv tre och om en och en halvtimme så ska jag göra ett samhällsläxförhör gällande brott och straff. Men det är inte förrän 16.00... Jippi. så nu har man inget att göra, kanske borde plugga lite på det. Men vad ska man göra i skolan enda tills dess? Jag tänker absolut inte plugga matte för det har jag redan gjort i ca 2timmar på lektionstid. Jobbade på rätt bra faktiskt. Men det är vad jag tycker , min lärare tycker nog att jag borde göra dubbelt så mycket. Men jag känner just nu att jag inte klarar det. Man gör sitt bästa i just den här situationen. ! Jag tror nog att läxförhöret inte tar så himla lång tid i alla fall så man hinner nog hem till 17.00 fast egentligen har jag inget att göra när jag kommer hem. Jag måste käka i alla fall, sen blire nog att göra klart digital bild som ska lämnas in imorgon.
Nu så ska jag leta efter dom papprerna, vi hörs ikväll !


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Va roligt, det måste jag hålla utkik efter :) det kommer nog nästa vecka skulle jag gissa på :P Okej, va trevligt, ses då då :)

2009-03-30 @ 21:17:19
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0