old pics ;)

Jag hittade lite gamla bilder som jag vill lägga ut här ;)

jag spelade beachhandboll :) här är man väldigt aktiv ! haha !



Oscar Carlén och jag på beachhandboll i Åhus :)


Mikael Apelgren, Jag och Båverud , dessa två spelar i Hammarby :) eller
inte Apelgren längre. Men båda är bra handbollsspelare :)


Jag var på kolmården :) hur kul som helst var det. !


Detta var när jag var på Skara sommarland 2007. Mina två morbröder Åke och
Danne :) de bästa morbröder man kan ha:) underbara !


Jag och Anna :) så kul vi hade!

Nu så ska jag sova min skönhetssömn, men gå upp med tuppen. Jippi ! klart de är ! ska ju spela innebandy !PUsspuss


Kommentarer
Postat av: MariaBia

Vad söta ni är :)

2009-03-09 @ 17:44:18
Postat av: amanda

åhhhhhhhhh härligt:D

2009-03-09 @ 20:22:48
URL: http://mydevotion.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt med beachhandboll! Jag vill också prova :)

2009-03-10 @ 11:59:33
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0