orkar inte...


Jag läste idag på tvn att denna dam ovan Annika Sörenstam
väntar sitt första barn :) Grattis grattis :)

jag vaknade som vanligt vid 10:) men somnade om till halv elva för jag orkade inte gå upp. men dessvärre blev det ingen frukost för min del. men det gjorde ingenting för jag var ändå inte hungrig. när jag kom till centralen så träffae jag mina lärare, annika och monica så jag gick med dom till skolan. Monica och jag pratade lite och det var trevligt :p sen vare dags för svenska och då gick min grupp (Amanda, Lisa och Lovisa) på stan och frågade folk om vilken dialekt dom tycker är finast och den som är fulast. Det var rätt roligt, men Amanda och jag var rätt fega, men till slut fick vi igång de ! Men då var klockan lite mycket så vi var tvungna att gå tillbaka till skolan. Vi kom precis i tid för mentorstiden som inte tog upp något spec. Sen så gick jag och Lovisa på mattestugan, men vi kände att vi var så trötta så vi gick efter typ en timme. Jag åkte hem, käkade lite sen packade jag och stack till träningsmatchen mot salas damer som kom trea i div1. VI VANN med 8-6 ! spelade riktigt bra. ! Jag satt på bänken som vanligt men de gör väl inget. får man vara med så äre kul bara. Sen hem, duschade och har nu precis kollat klart på the mentalist som jag missade i tisdags :p nu så ska jag plugga samhäll och arbetssätt och lärande. några timmars sömn blir det nog i alla fall.

Pusspusspuss
I miss you when you´re not around.
And everytime I look in your eyes I melt.
I think I might Love you...

I did it and it hurts, I have no regrets, what done is done.

Jag blev besviken när jag såg det jag såg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0