SMbrons till oss :)


Jag ångrar inte en dag att jag började spela i rönnby :)
Jag säger bara en sak, helt otroligt bra innebandy idag
tjejer:) Ni är otroligt duktiga och med det här spelet så
förstår jag varför ni(vi) har varit topp 4 hela tiden!

Ja, nu ligger man hemma på soffan med feber och huvudvärk. Men det är det värt för, för 6timmar sedan lyfte lagkaptenen i Rönnby Kajsa bronspokalen och vi alla jublade :) vi vann ett SMbrons. Något jag aldrig varit med om förut, men hoppas på att få uppleva igen :) Tack flickor för ett grymt bra spel och en otroligt bra inställning som nästan tog oss till final. Men nu har vi spelat klart och vi är nöjda eller ialla fall jag. :) Så nu är vi trea i Sverige, det är otroligt stort för mig. Men mina lagkamrater har ju tagit silver och guld så dom vet ju hur de är men för mig vare första gången. Jag är otroligt glad att jag började spela innebandy igen.

Nu är man sjuk och de innebär ju att man inte går till skolan. Jag blir hemma imorron i alla fall så får vi se om jag går på tisdag.
Jag ska nu ligga här och titta på lite bandy,den rätte för rosing, one tree hill, gossip girl, bones sen blíre lite beck tror jag... :)

imorron lägger jag upp en lagbild:) ska ragga upp en hos min vän Frida. :)
Ha en bra dag allihopa ! Jag ska vila upp mig och göra det bästa av situationen.
puzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0