tisdag !

började nio som vanligt. Jag hade först media, gjorde inte så mycket. men gör det hemma senare. Sen hade jag lunch, det blev subway. de var riktigt gott. Till engelskan , där gick det inte så himla bra men jag försökte i alla fall. Efter det hade vi ingen estet så jag, astrid och lisa gick på stan. astrid shoppade som faan :) haha ! sen fikade vi på waynes. gott var det. Sen bar det av till skolan igen. Vi hade nämligen chicken race. Det gick bättre än väntat måste jag säga. VG i alla ämnen utom två. MVG i samhäll och G+ i kommunikation. Jag är himla nöjd faktiskt ! Sen fick man skjuts en bästa läraren. tack för det. när jag kom hem så käkade jag kycklinggryta med isbergssallad. det var riktigt gott. Kollade på den rätte för rosing. Nu så är klockan snart halv tio och jag kollar på the mentalist. det är skiitbra, men är inte direkt inne i det nu när jag sitter vid datorn. Nu så ska jag nog lägga ner datorn och försöka fokusera på tvn!
God natt, sov gott och dröm sött ! <3


Söta Cessan, hon är min morbrors hund. Väldigt söt om jag får säga det själv:)

Guud, vad gör du? helt respektlöst. tack vill jag bara säga. tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0