tisdag... !

ja, de var en vanlig tisdag i skolan :) förutom att jag har nu bytt på estetisk verksamhet, jag har numera digital bild och idag fick vi gå ut och fota :) de va kul :) jag tog ca 130 bilder :) haha ! kul som faan va de! Sen så följde Astrid och Lisa med mig hem:) vår middag blev donken ! riktigt gott faktiskt! sen gick vi hem till mig. Astrid skulle sminka sig lite innan vi skulle bege oss till bandymatchen :) den sista semifinalen mellan Västerås - Sandviken. VI stod högst upp och såg ganska bra faktiskt :) dessvärre så förlorade dom som jag hejade på (Saik) men de gör inget för dom sög idag kan man säga. Vsk vann och dom ska på lördag spela SMfinal mot Edsbyn och jag hejar då på byn :) självklart :p haha !

Nu så ska vi lägga oss i sängen och mysa lite.
Pusspuss


Astrid och Lisa :) två mycket trevliga kamrater ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0