tuesday...

ja, idag är det tisdag, eller det är väl snart på dagen, återstår bara några timmar... :p men jag har haft mediekunskap. Vi var på studiebesök på Care Of Haus. Det är en reklambyrå, det var rätt intressant. Men jag känner att jag inte skulle vilja jobba med det, för jag är inte så mycket för grupparbete. Sen vare lunch dags, Amanda ville käka på donken, och det säger man aldrig nej till så jag hängde på. Vi satt och snackade lite, de var trevligt! Sen gick jag tillbaka till skolan för att ha engelska. Jag kände mig lite borta på grund av vissa omständigheter. Men det löste sig till slut. Sen hade vi digital bild, det var rätt okej, fast vi gjorde inte så mycket egentligen. Men de gjorde ingenting :p Sen så for jag och Sannaklara hem till mig. vi kollade lite på mean girls sen så var hon tvungen att åka hem. Men vi hade trevligt den lilla tid som vi hade :) hihiii ! Nu så sitter jag och tittar på Den rätte för Rosing. Jag tycker det är roligt :p ! Sen blire The Mentalist, efter det blire sängen tror jag :p



Jag är helt överraskad. Idag gjorde jag något som jag absolut inte trodde jag skulle våga. Men gjort är gjort, nu får man anpassa sig efter det.


I can´t stop the pain I feel inside...
I just want to let it go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0