Update :)

jag har inte skrivit på en vecka, men fick lite klagomål idag på att jag inte skriver så jag får väl göra det. Men jag har haft lite problem med internet och väldigt mycket att göra. så därför har jag inte skrivt. Sen har jag inte haft lust heller. Men nu så kan jag berätta lite. Jag har haft en okej vecka, lite mycket att göra. Nu kollar jag på gossip girl efter att precis ha kommit hem från kvartsfinalen. Våra damer (Rönnby) spelade mot Pixbo och de vann med 9-6 :) jippi ! Skriver ett referat lite senare under kvällen:) hihiii ! Jag ska nu titta på Wipe out sen Beck, Sen blire sova:) Imorron tror jag att det blir mat på skolan :) Ja, börjar om från början imorron, skriver varje dag från och med imorron ! Det blir ett referat imorron från matchen istället. Orkar inte skriva det nu :)




Ha de bra :)
Pusspuss

I just wanna hold you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0