wednesday


Så här känner jag mig idag. :) fläckig och ful...



Ja, idag har varit en bra dag. Vi vaknade vid halv nio. åkte till stan, Lisa och Astrid shoppade lite, sen käkade vi med Amanda. Efter det blev de lite fika för idag fyller nämligen Lovisa år :) GRATTIS TILL DIG :) (17år) efter de blev de lite skola, lite friidrott, sen hem, sen träning, sen hem igen. Nu har jag duschat. Jag sitter här framför tvn med datorn i knät och kollar på Efterlyst, samtidigt som jag är ute på msn :p efter kl 22 ska jag titta på High School Musical 3 som inhandlades idag:) sen blire sova. Har ju sovmorgon till 12 imorron :) sååå himla skönt !


Sorry for judjing you


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Men Cissi, du kan inte heja på EDSBYN!! :O Några måste ta ner dem på jorden igen, jag håller då på Västerås iaf!! ha det bra du med :) du förresten, så kanske jag kommer till Västerås på Irstablixten :P

2009-03-18 @ 21:57:28
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: sannaklara

jag hejar också på edsbyn! STÅ PÅ DIG :D

2009-03-19 @ 08:40:54
URL: http://sannaklara.webblogg.se/
Postat av: Lina

Sv: haha jaha, gör det du då, men jag hoppas verkligen att Västerås vinner! Inte för att jag tror det, men hoppas iaf :) Okej, när åker du hem då? För det bara är ett kanske att jag ska med dit, har lite på G i norge igen som du kanske såg på min blogg, så jag vet inte hur det blir.

2009-03-19 @ 23:04:12
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0