Vänner-Färjan-Spårlöst-Jordan Rättsläkare

Min rubrik visar vad jag har tittat på ikväll och hur jag avslutar min kväll ! Jordan-Rättsläkare kl 22 som jag ska se innan jag går in i duschen. Sen blire natti natti.
Jag har idag haft läxförhör och de gick helt okej. Ett VG tror jag på ! Men G är de i alla fall och ibland får man nöja sig med det. Åkte hem till min lägenhet och slog mig ner i soffan. Slog på en grymt bra film som jag aldrig sett förut, nämligen A Cinderella Story. Jag har nog sett den minst 20ggr ! Den är hur bra som helst. Jag upptäcker nya saker hela tiden i den. Här på kvällen fick jag lite sockersug så jag åkte och köpte lite glass på coop. Egentligen var det väldigt dumt, men gott var de i alla fall ! haha!
Nu tänker jag säga god natt.
Sov gott och dröm sött mina vänner <3
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0