19/5-09 Grattis Marcus !

Jag vill börja med att gratulera min kusin Marcus som idag fyller den gröna skylten! alltså 20år. GRATTIS!


Grattis!

Idag har min dag varit lite bra, lite regnig och lite bra. Jag började med nationellt prov i matematik kl 9.00 imorse... Det gick inte bra känner jag. Jag hann dessutom inte svara på alla frågor vilket gör att jag kan glömma ett MVG, men VG får jag nog i alla fall. Det är helt okej, men jag visste att jag hade chans på MVG , då blev jag taggad men när det gick dåligt blev jag lite nedstämd... Engelska hade vi efter lunch men jag är klar med engelskan och får VG i engelska A så jag började plugga på idrott och hälsa uppgiften som jag tänker lämna in snart.Efter det hade vi digital bild, men vår lärare är sjuk, vilket betyder att vi inte hade något vernisage... Lite tråkigt med tanke på att mamma kom hit för att titta på det. Självklart kom hon hit för att träffa mig också men det hade varit roligt om hon hade sett mina fina bilder. Men idag fick jag hjälp av vår rektor som tog närvaro på oss, sen gick hon iväg på möte. Men hon hjälpte mig så jag är nu klar med allt inom digital bild. Det är rätt skönt! Väl klar åkte jag hem på moppen i ösregn . Jag var ganska blöt när jag kom hem kan jag lova. Men efter en halvtimme var det sol igen. Då åkte jag och mamma till golfbanan och tränade lite.Väl hemma duschade jag och nu sitter vi och tittar på NCIS, sen blir det The mentalist!

Nu ska jag vara lite närvarande i serien.
Ha en bra dag! :)

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0