6maj 09

Fan vad tråkigt det är med spanska. Jag sitter här och det är en kvart kvar innan jag börjar. anledningen till att jag är så pass tidig är för att jag igår glömde mitt USBminne i en av skolans datorer, Men jag var en av de sista eleverna kvar på skolan igår och idag var jag den första. Detta innebar att minnet satt kvar i datorn ! liiite glad blev jag då:) Vi ska idag ha läsförståelseprov på spanska. Det är typ nationellt prov. men vår lärare är konstig, för om vi får IG får vi göra om det. :s Efter spanskan blir det lunch på mongoliska med Astrid och sen en liten shoppingtur med henne:) mysigt värre ! kl14.30 har jag idrott där vi idag ska spela softball... jippi :( skitsamma, det är bara att se glad ut i alla fall.
Nu är det ca 9minuter kvar tills jag börjar och typ ingen är här.. tänk om jag blir ensam? :O

Skitsamma, ska spela lite spel på facebook.

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0