Hofors!

Jag befinner mig nu där jag växte upp, i Hofors. Igår när jag kom hit började jag med att åka ner till golfbanan och slå lite. Sen träffade jag Amanda och vi käka på depå, sen snackade! Trevligt att ses igen:) Sen kom jag hem, somnade direkt. Ställde klockan på 10.30 idag för att jag skulle komma upp! Sen har hela min dag bestått av golf. Enda fram till kl 19. Då åkte jag hem och fick en underbart god middag, TACOS! Jättegott var det. Nu sitter jag här vid datorn, ska snart duscha! Först uppdatera min golfblogg.

Glömde skriva igår! Men vi spelade minigolf på idrotten och innan vi kom dit var skolans rekord 59slag. Martin fick 54slag och trodde att han var bäst! Men jag fick 51slag! Jag slog Martin! Jag blev jätteglad:) Bra försök i alla fall pysen;)


Imorgon blir det golfbanan igen! Alltid lika roligt!
Ha en fortsatt bra kristi himmel färdsdag idag!

Puss på er<3
speciellt på dig <3


Kommentarer
Postat av: Rasmus Hed

2009-05-26 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0