Inge trött heller!


Jag vid 2års ålder :) lite söt kanske?:)

Jag är ganska trött måste jag erkänna. Men just nu är jag så uppe i varv för jag har gjort en ny blogg. Skriver upp adressen sen för jag ska inte börja skriva den förrän  på månag.
Ja, jag hade en väldig tur, det blev inge regn på hela tiden jag var och tränade golf idag. Det kom till och med fram en liten gul sak som lyste. Men fruktansvärt kallt var det. Jag höll på att slå sönder mina händer. Det gick jättebra att slå idag! Jag slog längre än de flesta i Skerikes Elitlag och då pratar jag om killar ! Liiite glad jag blev! Sen fick vi knacka bollar. det var inte speciellt kul, men det måste göras de också. När jag kom hem tänkte jag ta något att äta men jag är fortfarande mätt sedan lunchen. Jag och Astrid åt en fruktansvärd god lunch. MUMS !
Nej , nu är det sex and the city på tv. Ska kolla på det sen blir det lite sömn. Det är nog en fördel när vi ska ha nationellt prov imorgon i engelska.

Puss och kram allihop <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0