Jävla skitväder !


Jens :) en golfspelare i Elitjun. ! trevlig!
Jaha. idag är det inte speciellt fint väder. Efter att ha varit på stan med Astrid och även ätit en mycket god lunch begav jag mig till lögarängsbadet för att ha idrott. fast på själva lögarängen. När jag kom dit var det rätt många där. Vi satt och väntade och då kom vår idrottslärare och sa att vi inte hade någon idrott... Lite lack man blev. Jag åkte tillbaka till skolan även fast jag slutat och var där enda till 16.00. Helt otroligt, som vanligt satt jag i lärarrummet och snackade lite med mina lärare , Monica och Rainer. Trevligt var det! Varför jag aldrig åkte hem var för att jag inte hade någon lust att cykla! hemma var jag vid 16.30 efter att ha cyklat sakta men säkert framåt.
Nu är klockan 17.30 och jag ska snart åka till golfbanan och träna lite. Träningen börjar kl 19 men tänkte att jag skulle slå lite innan. Hoppas att det inte börjar att regna bara. Det är inte speciellt kul. Igår var det skitväder. Regnade och haglade... Jättekul!
Nu ska jag byta om och sen åka iväg!

Hörs ikväll!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0