Kommunikation - Trötter.



Min dag idag har varit bra faktiskt. Jag har haft nationellt prov i engelska. Haft en timme svenska, tio minuter mentorstid. Jag slutade alltså vid 14.15. Men jag kom inte ifrån skolan förrän kl 16.00 på grund av att jag inte har gjort klart min redovisning i kommunikationen tills imorgon. Jag ska nämligen prata om golf. Det är i alla fall något jag känner mig trygg i och det är skönt. Jag hann idag i skolan göra en powerpoint presentation om golf. är inte riktigt klar med den så jag ska åka tidigare till skolan så jag är klar med den till eftermiddagen. Nu är det kväller igen, tiden går så himla fort tycker jag. tyckte nyss att jag vaknade.

Nu sitter jag och kollar på Hjälp! jag är med i en japansk TV-show, chattar lite och skriver på min redovisning. Det går rätt bra faktiskt. Ska göra klart allt nu så jag slipper göra så himla mycket imorgon. Det räcker med att jag ska göra klart min powerpointpresentation som jag gjort tidigare idag. Jag har idag också lyckats hälla ut ett glas vatten på golvet här hemma... lyckat det är då!

Jag är jättetrött vill jag bara säga. Sover och sover men ändå är jag trött. Jag äter Cvitaminer och äter bra. Varför är jag trött? Någon som har förslag på vad de kan vara?


Jag har idag gjort om min nya blogg.
http://turnenollnio.blogg.se heter den.
Där kan ni som vill följa mig under våren och
sommaren på alla mina tävlingar samt alla aktiviteter jag hittar på
under sommarlovet.

Ha en bra torsdagkväll!
Puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: sannaklara

tjena kexet, sitter du här och smular ;)))))

2009-05-07 @ 20:46:14
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0