M-E-D-G-S

Min dag har varit sådär, median på morgonen var inte så himla rolig, hade kunnat slängt en stol i uppehållsrummet för jag var så arg. Lunchen var god, jag åt fisk, potatis och remolade sås, plus pizzasallad, för första gången var den god. Engelskan var rolig, jag och emelie jobbade ihop och vi gjorde lite grammatik. De var roligt! På digital bild gjorde vi iordning våra bilder till vernisaget vi ska ha nästa tisdag. Efter skolan cyklade jag hem och gjorde en smoothie, åkte och tränade golf. Det gick rätt bra, i början gick det inte speciellt bra och jag ville slänga klubborna men sen gick det bättre:) Efter det åkte jag hem till mig, kollade på NCIS och The mentalist.
Nu sitter jag här med matteboken i handen och kollar på sex and the city. Imorgon är det nationellt prov i matte, del 1. Det kommer att gå bra känner jag.

God natt och sov gott mina vänner ;) <3
Puss!


Kommentarer
Postat av: sannaklara

ÅH vad hände i NCIS? jag missade :(((

2009-05-13 @ 10:10:36
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0