Matematik...


Tiger från Kolmården 2007:)

Idag har jag endast haft matte i skolan. mellan 12 och 14. Så mycket som jag jobbade idag har jag nog aldrig gjort, plus att vi hade lite betygssnack, jag ligger på en stadig VG-nivå. jag har nu lämnat in mina inlämningsuppgifter som jag fick göra om lite på för jag hade gjort lite fel. Men det gör inget för jag har VG ändå. Jag har  haft lite svårt för ekvationer men de är rätt enkelt om man bara tänker lite.
Efter matten åkte jag till apoteket i ösregn... inte kul att bli blöt, men jag var tvungen att hämta mina p-piller så jag fick offra mig. Jag fick betala 25kr för de, jag blev jättechockad för tidigare har jag betalat 270kr. Men jag tackar bara för det. Nu är jag hemma och det har jag varit sen halv tre.. Jag har gjort klart engelskan, median och ska börja skriva på samhällen nu.Jag stannade hemma från träningen idag för jag kände mig lite trött, plus att det har regnat hela dagen och det gör det fortfarande nu när jag tittar ut... men resten av veckan ska jag träna golf, förutom på fredag för då åker jag till Sala och firar Sannaklara:)

Ikväll är det inget på tv, så tråkigt... Jag får väl plugga lite till. Ingen som har dött av för mycket pluggande. Men först ska jag ta något att äta, kolla på vänner!
Ha en bra kväll:)
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0