orken,var är du?

Jag orkar inte. Jag ska göra hur mycket saker som helst den här veckan både i och utanför skolan. Jag har inte börjat med något heller.
Min vecka:
Mediauppgift klar imorgon (inte börjat)
Digital bild bilder till imorgon( inte klar)
Spanska läsförståelse ( kan inte speciellt mycket)
Nationellt prov engelska ( inte så mycket att plugga men lite nervös)
Kommunikationredovisning, muntligt. Jag ska prata om vad jag vill. Men kommer inte på något! Ge mig förslag!!
SMfinaler Handboll !! Underhållande och roligt!
Golfträning, tisdag,onsdag,torsdag och fredag.
På söndag är det dags för min första golftävling för säsongen.

Just nu ligger jag ner och kan knappt hålla mina ögon öppna. Jag är godissugen till tusen men ändå ångest för att jag inte orkar ut och springa fast jag egentligen ser det som ett måste. Jag känner mig så slö för att jag inte tränar mer än att jag cyklar till skolan och tränar golf. Men jag vill ha tid till att gymma eller ut och springa, men jag har ingen motivation... Jag vill bara sluta äta och gå ner i vikt. Jag blir så sur på mig själv för att jag hela tiden känner godissug och det känns som jag inte går ner i vikt fast jag har gått ner 3.8kg. Jag tycker att det är för lite på den tid jag hållit på men alla säger att jag är så himla duktig. men det tycker inte jag för att det går för sakta. Men jag undrar varför jag inte tar tag i det själv? det känns som om att jag är för slö...  Är jag det? Allt jag vill är att gå ner i vikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0