Pink - Sober ! My drug.

Hej!

Sannaklara:)
Igår var jag i sala hela dagen/kvällen/natten och kom hem för ca en och en halvtimme sen. Jag åkte moppe dit, det var rätt kallt. men rätt roligt! Vi firade Sannaklara. började med att överraska henne när hon kom hem, jag var inte med utan jag blev lika överraskad som henne eftersom jag inte visste att det skulle vara så många hemma hos henne. Sen åkte ut mitt ute i skogen till två av sannaklaras vänner, Martina och Marika. Där vi tillbringade resten av kvällen, spelade brännboll,grillade, umgicks och hade det ganska trevligt:) vid 1 var alla jättetrötta , då gick vi och la oss. men imorse blev jag väckt av Jenny som klättrade upp på mig för att kolla varför jag inte vaknade. Då när hon var ca 10cm från mitt ansikte såg hon att jag hade öronproppar. Jag skulle precis somna om, men istället vaknade jag... 11.28 lämnade jag sala och var hemma hos mig 12.21. Det tog mig alltså 49minuter att åka 3.8mil. Det gick jättebra att åka, kul var det också, fast nästa gång ska jag ha musik och lyssna på tror jag. Då blir de ännu roligare!
 

Nu är jag hemma, ganska trött men ändå sugen på att hitta på nått kul! Jag vet inte vad, är öppen för förslag! Men ikväll är det Eurovision Song Contest. Det måste jag se! Heja Malena! La voix!

Heja Malena! Heja Sandviken! Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0