Redovisning-Golf-REGN!


Min dag har varit på följande sätt. Jag vaknade helt död imorse, men jag gick upp och gjorde mig klar sen åkte jag moppe till skolan. Jag hade först samhällskunskap och vi har nu börjat skriva om mänskliga rättigheter. Jag ska skriva om Kvinnofrid för jag tycker att det är intressant men hemskt...
TIll lunch fick vi hamburgare och klyftpotatis. Hamburgaren var nog den tjockaste och största jag sett. Jag åt ca en 1/4 av den.

Redovisning idag med för de här tre flickorna:)
Amanda, Astrid och Lisa. De hade också redovisning och de var mycket duktiga och intressanta att lyssna på!
Efter lunchen var det dags för redovisning. Jag satt uppe igårnatt till kl 1 för att göra klart den och träna på hur jag skulle säga. Vi hade fått instruktioner om att prata mellan 5-8minuter. Men dessvärre snackade jag i 13minuter... Det gjorde att
jag fick ett litet sämre betyg men jag ska inte klaga för jag fick MVG-. Hade jag hållt mig inom tidsramen hade jag fått MVG. Men detta gjorde att jag nu får ett slutbetyg VG i kommunikation. Det är jag jättenöjd med för jag har inte varit speciellt intresserad och tyckt att det har varit rätt tråkigt och svårt.
Efter de hade vi utvärdering på Arbetssätt och Lärande. Det var vår sista lektion för kursen och vi hade även betygssnack. Men min lärare ville inte prata med mig. Men de gör inget för jag vet redan att jag fick MVG:) det är jag hur nöjd med som helst. Tack säger jag till henne;)

Blev en liten tupplur när jag kom hem!

Efter skolan åkte jag hem till mig, la mig i sängen och skulle planera min resterande skoltid men jag la mitt huvud på kudden och somnade. Det var hur skönt som helst måste jag säga. När jag vaknade trodde jag att jag hade feber. Men de hade jag inte och tur var väl det. Jag vaknade till och klädde om, åkte till golfbanan för att träna lite chippning och puttning. Men efter 10minuter kommer det SVARTA moln kommande mot golfbanan. Helt plötsligt börjar det att ösregna, helt sjukt mycket. Jag ställde mig under tak och slog lite. Efter en timme regnade det fortfarande lika mycket. Men jag var tvungen att åka hem någon gång. jag begav mig ut i regnet och satte mig på moppen och åkte hem. Jag var absolut inte blöt alls... Eller? jag var dyngsur när jag kom hem.

Inte kul med regn... Men ibland får man stå ut antar jag...

Gick sen och handlade lite middag. jag var rätt hungrig och jag orkade inte laga mat så jag köpte en pirog som jag inte ätit på flera år. De var gott måste jag säga. Nu är klockan 21.30 och jag har kollat på så ska det låta och lite talang. nu är det dags för singing bee. Sen filmen Loser och efter det sova. !


Puss och kram :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0