regn,regn och regn...

Vad ska jag säga om min dag? Jag blev blöt när jag åkte från matsalen till skolan och från skolan och hem. Pga regn, hatar regn! När jag kom hem dammsög jag , då kom mamma och överraskade mig lite! Sen diskade jag och gjorde lite fint hemma. Vid 17 åkte vi och kollade på lägenheter runt om i stan. Finfina måste jag säga om tre av dem. Den fjärde var inte direkt nice, hur skabbig som helst. Men jag är kär i de andra tre. Inget är ännu klart, allt pengamässigt ska kollas upp osv. men förhoppningsvis blir det ett nytt boende till tvåan!

Till middag blev det falukorv och stuvade makaroner, det var mumsigt! Nu kollar jag och mamma på CSI och sen blir de Jordan-Rättsläkare efter det blir det sängen.Jag måste sova lite tills imorgon när det är nationellt prov i matematik, del två. Jag tror att det kommer gå bra. Gör jag mycket bra ifrån mig kan jag möjligtvis få ett MVG i betyg. Men det får vi se. Nu ska jag fokusera på att svara på alla frågor, mest på VGfrågorna. Men nu ska jag vara lite social med mamma.

God natt och sov gott !
Wish me good luck tomorrow:)

Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0